איכות השרות

אוניברסיטת חיפה מכירה בחשיבות הגדולה של איכות השרות כחלק אינטגראלי ממערכת הניהול האוניברסיטאית.
מטרות האוניברסיטה בתחום האיכות הן:

    •    שיפור מתמיד של איכות השרות הניתן ללקוחותיה.
    •    ניטור ומעקב אחר אפקטיביות של תהליכים וביצועיהם של היחידות השונות.
    •    מעקב שוטף אחר רצון הלקוחות והעדפותיו המשתנות.
    •    ניטור ומעקב אחר תלונות לקוח וטיפול ההן במהירות המיטבית.

האוניברסיטה מוסמכת ע"י מכון התקנים הישראלי לתקן האיכות הישראלי  ISO 9001;2008

 

 

 

אתם כאן: Home איכות איכות השרות